Slim leren begint met inzicht en overzicht

Analyseer, organiseer en faciliteer leren

Weten wat er speelt en weten hoe je ervoor staat. Dat moet in een paar klikken duidelijk zijn. En dat doet Buddie, want Buddie is simpel en praktisch ingericht. Zo heb je snel inzicht in de voortgang op team- en organisatieniveau en kan je in een handomdraai (blended) leertrajecten aanmaken, plannen en organiseren.

Eenvoudig organiseren en analyseren. Dat is Buddie. 

 

Inzicht op organisatie- en teamniveau

In Buddie heb je snel inzicht in de voortgang op organisatie-, team- en organisatieniveau. Via heldere rapportages zie je in één oogopslag hoe het staat met de deskundigheden en leeractiviteiten. Of je nu benieuwd bent hoe een specifiek team ervoor staat, of wilt weten hoeveel medewerkers hun bekwaamheid al hebben aangetoond – met Buddie zie je het direct.

De rapportages worden op een visuele en gebruiksvriendelijke wijze weergegeven.

Rapportages geheel op maat

Met alle beschikbare data kan Buddie oneindig rapporteren, maar je hebt natuurlijk niet alle data nodig om te weten wat er speelt.

Tijdens de implementatie gaan we samen met beheerders, leidinggevenden en andere stakeholders kijken welke data zij inzichtelijk willen hebben. Aan de hand daarvan richten we relevante rapportages in. Geheel op maat, want elke organisatie is immers anders.  

Geen gedoe meer met rapportages; met één druk op de knop heb jij de benodigde resultaten. 

Rapportages op leerresultaten

Wat zijn de opbrengsten van leeractiviteiten? Ook daar wil je de vinger aan de pols houden. Buddie maakt aparte rapportages over leerresultaten die inzage geven in bijvoorbeeld: 

  • Bijeenkomsten/afspraken
  • Status van beschikbare e-learnings
  • Voortgang van leertrajecten
  • Toetsantwoorden binnen leertrajecten 
  • Een overzicht van de status van (verplichte) deskundigheden.
  • Best bekeken content en best beoordeelde content
  • Totaal van alle ontwikkelactiviteiten

Plan en organiseer eenvoudig (online) bijeenkomsten

In het organiseren en plannen van online of fysieke bijeenkomsten kan veel tijd gaan zitten. Daarom heeft Buddie een handige tool waarmee je snel en eenvoudig een bijeenkomst aanmaakt, promoot en deelnemers beheert.

Je kan de bijeenkomst zo specifiek mogelijk maken als je wilt: van meerdere data aanmaken tot en met het aanzetten van reservelijsten. Door de geautomatiseerde berichtgeving naar de persoonlijke mail van de deelnemers, houd je iedereen op de hoogte. Ook medewerkers die op de reservelijst staan en later alsnog kunnen deelnemen.

Maak zelf (blended) leertrajecten aan

In Buddie kan je met behulp van bestaande content eenvoudig een nieuw leertraject aanmaken door een leerpad te creëren en content naar het juiste contentonderdeel te verplaatsen.

Voeg een leuke en handige quiz toe en maak het leertraject een stuk interactiever. Kies de vorm die jij wil. Op die manier maak je van losse stukjes content, een waardevol leertraject. Bovendien kan je dan ook heel eenvoudig kracht bij zetten met leren op de werkplek.

Combineer leertrajecten met:

  • Online of fysieke bijeenkomst
  • Online community voor kennisdeling
  • Collegiaal netwerk voor verdieping en specifieke vragen
  • Zelfverklaring om aan te geven of je bekwaam bent 

Breng leertrajecten onder de aandacht

Niet alle leertrajecten zijn voor alle medewerkers bedoeld of geschikt. Daarom kun je met Buddie leertrajecten toewijzen aan specifieke doelgroepen.

Op de persoonlijke homepage van elke medewerker heeft Buddie een speciale plek waar aanbevolen items worden uitgelicht, zodat medewerkers direct zien wat er voor hun klaarstaat. 

Veelgestelde vragen over inzicht en organisatie