We zien te vaak dat leerplatformen niet of nauwelijks worden gebruikt, omdat het te vaak als een verplichting wordt gezien. Daarom vinden wij dat een leer- en ontwikkelplatform van de medewerker moet zijn. Het gaat immers om zijn of haar ontwikkeling. Daarom geven wij de regie in handen van de medewerker zelf, zodat diegene zelf kan bepalen waar, wanneer, waarover en in welke vorm hij iets wil leren of raadplegen.
Leerplatform Buddie:
Niet alleen biedt Buddie de medewerker een persoonlijke intuïtieve startpagina, ook staan de interesses van de medewerker centraal. Hoe rijker het contentaanbod hoe gepersonaliseerder je het aanbiedt. Door allerlei filtermogelijkheden kan de medewerker zelf kiezen waarover en vooral hoe hij wil leren.
De medewerker kan zelf:
Juist de momenten tijdens het werk zijn zeer leerzaam én waardevol. Daarom biedt Buddie de medewerker óók de mogelijkheid om informele ontwikkelactiviteiten toe te voegen in het portfolio. Denk aan deelname aan het collegiaal netwerk, bijeenkomst of aan een communitygroep.
Zo houdt de medewerker nog vollediger zijn ontwikkeling en dus bekwaamheid bij. Een mooie tool voor de medewerker om:
Kennis van medewerkers is je grootse goed, maak hier ook maximaal gebruik van. Daarom stimuleert Buddie de medewerker om ook in contact te komen met medewerkers buiten het team. Kennis ligt dan voor het oprapen.
Niet alleen worden medewerkers slimmer door te leren met en van elkaar, als organisatie word je dat ook. Bovendien creëer je sociale betrokkenheid binnen jouw organisatie.
Op zoek naar een innovatief leerplatform voor de zorg waar de persoonlijke behoefte echt centraal staat? Ik laat graag zien hoe Buddie op natuurlijke wijze de professionele ontwikkeling van de medewerker stimuleert op de werkplek.
06 47 57 49 54